ΟΡΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ
-
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Για την παραγγελία προϊόντων, εάν είστε ήδη πελάτης, κάνετε login στην «Είσοδο» για να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας. Εάν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να δημιουργήσετε στο πεδίο «Δημιουργία λογαριασμού». Προκειμένου να προχωρήσετε σε παραγγελία προϊόντων, δεν είναι απαραίτητο να έχετε ή να δημιουργήσετε προσωπικό λογαριασμό στην ιστοσελίδα μας, επιλέγοντας «Συνέχεια για παραγγελία». Σε περίπτωση δημιουργίας λογαριασμού, παρέχεται η επιπλέον δυνατότητα αποθήκευσης προσωπικών στοιχείων, ηλεκτρονικών διευθύνσεων επικοινωνίας, ταχυδρομικών διευθύνσεων αποστολής, διατήρησης λίστας επιθυμιών, αλλά και διατήρησης του ιστορικού των παραγγελιών. Για την παραγγελία προϊόντων ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:
Βήμα 1: Επιλογή προϊόντος και προσθήκη στο καλάθι.
Βήμα 2: Επιλογή «Προβολή καλαθιού» και έλεγχος σύνοψης παραγγελίας με αναγραφή συνολικών ποσοτήτων, ειδών και τιμής.
Βήμα 3: Επιλογή «συνέχεια για παραγγελία» και συμπλήρωση των απαιτούμενων στοιχείων.
Βήμα 4ο: Επιλογή «συνέχεια για πληρωμή» και τρόπου πληρωμής. Εάν επιθυμείτε τα στοιχεία χρέωσης να είναι διαφορετικά από της παράδοσης είναι απαραίτητο να ξεκλικάρετε το τετράγωνο «Η διεύθυνση χρέωσης είναι ίδια με την διεύθυνση αποστολής».
Βήμα 4: «Υποβολή παραγγελίας», πληρωμή και ολοκλήρωση της συναλλαγής. Για την ολοκλήρωση της παραγγελίας, απαιτείται η επιλογή στο κουτάκι «Έχω ενημερωθεί και αποδέχομαι τους όρους χρήσης και διαδικτυακών αγορών, καθώς και την Πολιτική Απορρήτου».
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, η Εταιρία αποστέλλει στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δήλωσε ο Πελάτης επιβεβαίωση καταχώρησης της παραγγελίας το συντομότερο δυνατό.
Η παραγγελία θεωρείται ληφθείσα και είναι δεσμευτική για την Εταιρία, αφότου ο Πελάτης λάβει την επιβεβαίωση καταχώρισης της παραγγελίας. Αν δεν λάβετε την παραπάνω ειδοποίηση πιθανότατα να μην έχετε καταχωρήσει ορθά την παραγγελία σας ή το e-mail σας και σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +2310 572000.
-
ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ/ ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ
Είναι δυνατή η πληρωμή μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών Visa, MasterCard, Maestro, American Express και Diners.
Η χρήση της κάρτας σας για τις αγορές σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι απόλυτα ασφαλής, εφόσον τηρείτε τις σχετικές οδηγίες. Μόλις ολοκληρώσετε τη συμπλήρωση όλων των στοιχείων που απαιτούνται για την καταχώρηση της παραγγελίας θα μεταφερθείτε αυτόματα στο ασφαλές site του ιδρύματος πληρωμών (VIVA PAYMENTS SERVICES AE - Αδειοδοτημένο ίδρυμα πληρωμών με βάση την Ελληνική και την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία, υπό την εποπτεία της ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ). Σε κάθε περίπτωση αγοράς, ο αγοραστής θα πρέπει να είναι και ο νόμιμος κάτοχος της κάρτας που χρησιμοποιεί για την πληρωμή. Η Εταιρία δεν λαμβάνει γνώση των στοιχείων πληρωμής του πελάτη, τα οποία τυγχάνουν επεξεργασίας μόνο από το συνεργαζόμενο ίδρυμα πληρωμών της Viva.
ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΜΕΣΩ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ IRIS
Είναι, επίσης, δυνατή η ηλεκτρονική τραπεζική κατάθεση μέσω του συστήματος IRIS, χρησιμοποιώντας τον Α.Φ.Μ. της Εταιρίας μας (ΑΦΜ 094298125).
ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ GOOGLE PAY KAI APPLE PAY
Σας προσφέρουμε, τέλος, τη δυνατότητα πληρωμής μέσω των πρωτοκόλλων πληρωμής της Google (Google Pay) και της Apple (Apple Pay).
3. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΕΞΟΔΑ
Αποστολές πραγματοποιούνται μόνο εντός Ελλάδος. Δεν είναι δυνατή η αποστολή σε τρίτες χώρες.
Όλες οι αποστολές για παραγγελίες που η συνολική τους αξία ισούται ή υπερβαίνει τα 50,00 € πραγματοποιούνται χωρίς έξοδα αποστολής. Η χρέωση για παραγγελίες συνολικής αξίας μικρότερης των 50,00 € είναι 2,99 € ανά αποστολή. Τα προϊόντα αποστέλλονται στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει, μέσω της συνεργαζόμενης εταιρίας ταχυμεταφορών SPEEDEX A.E..
Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης των παραγγελιών εντός Ελλάδας είναι συνήθως 1-2 εργάσιμες ημέρες (ηπειρωτική Ελλάδα). Για δυσπρόσιτες ή νησιωτικές περιοχές, πιθανόν να απαιτηθούν περισσότερες ημέρες.
Κατά τη διάρκεια ορισμένων περιόδων προσφορών–εκπτώσεων ή εορτών, ενδέχεται να υπάρξουν επιπλέον καθυστερήσεις στην παράδοση των προϊόντων. Στην περίπτωση αυτή, θα ενημερώνεστε τακτικά μέσω email από την Εταιρία ή από την μεταφορική εταιρία για τον αναμενόμενο χρόνο παράδοσης της παραγγελίας σας.
Σημαντική ενημέρωση: Οι εκτιμώμενοι χρόνοι παράδοσης είναι κατά προσέγγιση και ενδέχεται να διαφοροποιηθούν καθώς εξαρτώνται από τα δρομολόγια του κάθε μεταφορέα - courier.
Μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, επομένως ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.
4. ΑΚΥΡΩΣΗ - ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ
Εάν αλλάξετε γνώμη, έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε ολικά την παραγγελία σας καλώντας μας στο +2310 572000. Απαραίτητη πληροφορία για την ακύρωση είναι ο αριθμός παραγγελίας σας. Εφόσον η κατάσταση της παραγγελίας σας είναι ακόμα "Εκκρεμής", θα μπορείτε να προχωρήσετε σε ολική ακύρωσή της. Εάν όμως η παραγγελία έχει ήδη επεξεργαστεί ή έχει αποσταλεί, τότε μπορείτε μόνο να προχωρήσετε σε μερική ή ολική Επιστροφή των προϊόντων, σύμφωνα με τις οδηγίες που θα βρείτε παρακάτω. Σημειώνεται ότι τροποποίηση παραγγελίας δεν είναι εφικτή. Σε περίπτωση που επιθυμείτε τροποποίηση παραγγελίας θα πρέπει να την ακυρώσετε και να την καταχωρήσετε εκ νέου.
5. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ - ΟΔΗΓΙΕΣ
Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση. Η προθεσμία υπαναχώρησης εκκινεί από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών.
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, μπορείτε να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το συνημμένο υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης (χωρίς τούτο να είναι υποχρεωτικό), να αποστείλετε email με το αίτημά σας στο info@ascompany.gr ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας στο +2310 572000. Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωσή σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης.
Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό, σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά.
Η διεύθυνση αποστολής των επιστρεφόμενων προϊόντων είναι:
AS COMPANY S.A., οδός Ιωνίας, Ωραιόκαστρο, Θεσσαλονίκη, ΤΚ 57013, ΤΘ. 176 τηλ.: 2310 572000
Μπορείτε να πραγματοποιείτε αλλαγές και επιστροφές προϊόντων στην έδρα της Εταιρίας.
Υποχρεούστε να αποστείλετε ή να παραδώσετε στην έδρα μας το προϊόν, στην άρτια κατάσταση και σε άθικτη συσκευασία στην οποία το παραλάβατε, επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε στην αποστολή την απόδειξη λιανικής πώλησης, καθώς και το «έντυπο επιστροφής» συμπληρωμένο από εσάς. Επιστροφές χωρίς απόδειξη αγοράς δεν γίνονται δεκτές. Επίσης, το δικαίωμα επιστροφής ισχύει εφόσον η συσκευασία του προϊόντος είναι άρτια (κλειστή συσκευασία). Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων, το οποίο καταβάλλετε απευθείας στην μεταφορική της επιλογής σας.
Εάν παραλάβετε διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγείλατε (λανθασμένη αποστολή), έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την άμεση αντικατάσταση με το σωστό προϊόν ή να επιστρέψετε το προϊόν και να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων. Η ειδοποίηση για λανθασμένη αποστολή πρέπει να γίνει άμεσα και πάντως εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος και η επιστροφή σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται ανωτέρω. Εάν αποδειχθεί λανθασμένη αποστολή προϊόντος, τότε η εταιρία μας αναλαμβάνει άμεσα να στείλει το σωστό προϊόν και να καλύψει τα έξοδα επιστροφής του λανθασμένου προϊόντος.
Σε περίπτωση αποστολής ελαττωματικών προϊόντων, η Εταιρεία έχει τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στην εθνική νομοθεσία αναφορικά με την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων, κατά τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα, καθώς και την ενωσιακή νομοθεσία για την προστασία καταναλωτών και τη νόμιμη εγγύηση των προϊόντων. Εφόσον διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα στα προϊόντα που σας αποστείλαμε έχετε τη δυνατότητα να επικοινωνήσετε, αμέσως μετά την παράδοση, με την εταιρία μας στο +2310 572000 ή στο email info@ascompany.gr. Για να επεξεργαστούμε στο συντομότερο δυνατό χρόνο το αίτημά σας, συνιστάται η αποστολή φωτογραφιών με την απεικόνιση των ελαττωμάτων, εφόσον αυτά είναι ορατά. Η εταιρία θα επεξεργαστεί το αίτημά σας και θα σας αποστείλουμε e-mail για την εξέλιξή του, καθώς και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Εφόσον ένα προϊόν διαπιστωθεί ότι είναι ελαττωματικό έχετε το δικαίωμα, μεταξύ άλλων, να ζητήσετε τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ή την υπαναχώρηση από τη σύμβαση και την επιστροφή του προϊόντος. Το προϊόν προς αντικατάσταση ή επιστροφή θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να συνοδεύεται απαραίτητα από την απόδειξη αγοράς και να βρίσκεται στην κατάσταση και στην συσκευασία που το παραλάβατε.
Η επιστροφή των προϊόντων στην περίπτωση λανθασμένης αποστολής ή ελαττωματικών προϊόντων είναι δωρεάν από όλη την Ελλάδα και αποστέλλονται στη διεύθυνση της Εταιρίας που αναφέρεται παραπάνω.