Όλος ο κατάλογος διαθέσιμος & ετοιμοπαράδοτος
Προσωποποιημένη Εμπειρία
Εύκολη & Γρήγορη Αναζήτηση

ΟΡΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ

  1. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Για την παραγγελία προϊόντων ο Πελάτης δεν είναι απαραίτητο να έχει ή να δημιουργήσει προσωπικό λογαριασμό στην ιστοσελίδα μας με την επιλογή «ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΩΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ». Σε περίπτωση δημιουργίας λογαριασμού ( επιλογή «ΣΥΝΔΕΣΗ ΧΡΗΣΤΗ»), παρέχεται η επιπλέον δυνατότητα αποθήκευσης προσωπικών στοιχείων, ηλεκτρονικών διευθύνσεων επικοινωνίας, ταχυδρομικών διευθύνσεων αποστολής, διατήρησης λίστας επιθυμιών, αλλά και διατήρησης του ιστορικού των παραγγελιών.

Για την παραγγελία προϊόντων ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:

Βήμα 1: Επιλογή προϊόντος και προσθήκη στο καλάθι,

Βήμα 2: Έλεγχος σύνοψης παραγγελίας με αναγραφή συνολικών ποσοτήτων, ειδών και τιμής

Βήμα 3: Επιλογή τρόπου πληρωμήςκαι πληρωμή

Βήμα 4: Ολοκλήρωση συναλλαγής.

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, η Εταιρία αποστέλλει στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δήλωσε ο Πελάτης επιβεβαίωση καταχώρησης της παραγγελίας το συντομότερο δυνατό.

Η παραγγελία θεωρείται ληφθείσα και είναι δεσμευτική για την Εταιρία, αφού ο Πελάτης λάβει την επιβεβαίωση καταχώρισης της παραγγελίας.

  1. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ/ ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ

Είναι δυνατή η πληρωμή μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών Visa, MasterCard, Maestro, American Express και Diners.




Η χρήση της κάρτας σας για τις αγορές σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι απόλυτα ασφαλής, εφόσον τηρείτε τις σχετικές οδηγίες. Μόλις ολοκληρώσετε τη συμπλήρωση όλων των στοιχείων που απαιτούνται για την καταχώρηση της παραγγελίας θα μεταφερθείτε αυτόματα στο ασφαλές site του ιδρύματος πληρωμών (VIVA PAYMENTS SERVICES AE - Αδειοδοτημένο ίδρυμα πληρωμών με βάση την Ελληνική και την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία, υπό την εποπτεία της ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ). Σε κάθε περίπτωση αγοράς, ο αγοραστής θα πρέπει να είναι και ο νόμιμος κάτοχος της κάρτας που χρησιμοποιεί για την πληρωμή. Η Εταιρία δεν λαμβάνει γνώση των στοιχείων πληρωμής του πελάτη, τα οποία τυγχάνουν επεξεργασίας μόνο από τη συνεργαζόμενο ίδρυμα πληρωμών της Viva.

ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΜΕΣΩ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ IRIS

Είναι, επίσης, δυνατή η ηλεκτρονική τραπεζική κατάθεση μέσω του συστήματος IRIS, χρησιμοποιώντας τον Α.Φ.Μ. της Εταιρίας (ΑΦΜ 094298125).

ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ GOOGLE PAY KAI APPLE PAY

Σας προσφέρουμε, τέλος, τη δυνατότητα πληρωμής μέσω των πρωτοκόλλων πληρωμής της Google (Google Pay) και της Apple (Apple Pay)

  1. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΕΞΟΔΑ

Αποστολές πραγματοποιούνται μόνο εντός Ελλάδος. Δεν είναι δυνατή η αποστολή σε τρίτες χώρες.

 Όλες οι αποστολές για παραγγελίες που η συνολική τους αξία ισούται ή υπερβαίνει τα 50,00 € πραγματοποιούνται χωρίς έξοδα αποστολής. Η χρέωση για παραγγελίες συνολικής αξίας μικρότερης των 50,00 € είναι 2,99 € ανά αποστολή. Τα προϊόντα αποστέλλονται στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει, μέσω της εταιρίας ταχυμεταφορών  SPEEDEX A.E. Ταχυμεταφορών.

Ο χρόνος παράδοσης των παραγγελιών εντός Ελλάδας είναι συνήθως 1-2 εργάσιμες ημέρες (ηπειρωτική Ελλάδα). Για δυσπρόσιτες ή νησιωτικές περιοχές, πιθανόν να απαιτηθούν περισσότερες ημέρες.

Κατά τη διάρκεια ορισμένων περιόδων προσφορών–εκπτώσεων ή εορτών, ενδέχεται να υπάρχουν επιπλέον καθυστερήσεις στην παράδοση των προϊόντων. Στην περίπτωση αυτή, θα ενημερώνεστε τακτικά μέσω email από την Εταιρία ή από την μεταφορική εταιρία για τον αναμενόμενο χρόνο παράδοσης της παραγγελίας σας.

Μετά από την παραλαβή των προϊόντων ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, επομένως ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.

  1. ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε τον λόγο, για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που τα παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων, το οποίο καταβάλλετε απευθείας στην μεταφορική, ή και το κόστος αποστολής προς εσάς, εφόσον το επωμίστηκε η Εταιρία.

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, μπορείτε να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το ειδικό «έντυπο επιστροφής» που εσωκλείεται στην παραγγελία σας, να αποστείλετε email με το αίτημά σας στο info@ascompany.grή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας στο 2310 572000.

Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση και σε άθικτη συσκευασία στην οποία το παραλάβατε, επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, καθώς και το «έντυπο επιστροφής» συμπληρωμένο από εσάς. Επιστροφές χωρίς απόδειξη αγοράς δεν γίνονται δεκτές. Επίσης, το δικαίωμα επιστροφής ισχύει εφόσον η συσκευασία του προϊόντος είναι άρτια (κλειστή συσκευασία).Η διεύθυνση αποστολής των επιστρεφόμενων προϊόντων είναι:

AS COMPANY S.A., οδός Ιωνίας, Ωραιόκαστρο, Θεσσαλονίκη, ΤΚ 57013, ΤΘ. 176 τηλ.: 2310 572000

Μπορείτε να πραγματοποιείτε αλλαγές και επιστροφές προϊόντων στην έδρα της Εταιρίας .

Στην περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης σύμφωνα με τα ανωτέρω, η Εταιρία θα προβεί χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και πάντως εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων, σε επιστροφή των ποσών που μας έχετε καταβάλλει για την αξία του προϊόντος (αφαιρούνται τυχόν μεταφορικά)).. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων, χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή. Σε κάθε περίπτωση δεν θα επιβαρυνθείτε με τυχόν έξοδα επιστροφής των χρημάτων σας. Η Εταιρία δεν υποχρεούται στην επιστροφή των χρημάτων, μέχρις ότου λάβει πίσω τα προϊόντα.

Σε περίπτωση λανθασμένης αποστολής προϊόντων εκ μέρους της Εταιρίας ή αποστολής ελαττωματικών προϊόντων, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που παραλάβατε και να ζητήσετε την επιστροφή κάθε ποσού που επιβαρυνθήκατε ή να ζητήσετε την αντικατάσταση των προϊόντων, εντός 14 ημερών από την παράδοση αυτών. Το προϊόν προς αντικατάσταση ή επιστροφή θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να συνοδεύεται απαραίτητα από την απόδειξη αγοράς και να βρίσκεται στην κατάσταση και στην συσκευασία που το παραλάβατε.

Σε περίπτωση ελλαττωματικών προϊόντων, η Εταιρεία έχει τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στην εθνική νομοθεσία αναφορικά με την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων, κατά τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα, καθώς και στην ενωσιακή νομοθεσία για την προστασία καταναλωτών.

Η επιστροφή των προϊόντων στην περίπτωση λανθασμένης αποστολής ή ελαττωματικών προϊόντων είναι δωρεάν από όλη την Ελλάδα και αποστέλλονται στη διεύθυνση που αναφέρεται παραπάνω.

Κάνε εγγραφή στο Newsletter της AS
και μάθε πρώτος για νέα προϊόντα και αποκλειστικές προσφορές!